Venue Insight

Hoe bereik je jouw opdrachtgevers na een pandemie?

In een crisis ben je al snel geneigd om alle activteiten stop te zetten, maar afgelopen periode was juist het moment om te investeren in campagnes en de juiste potentiële doelgroep aan te spreken. Na deze pandemie krijg je de kans om dit door te pakken. De markt gaat open en opdrachtgevers staan te springen om een toffe locatie, maar hoe spring jij er tussenuit? Wij lazen de beste blogs van marketing experts en delen ze op deze pagina.

Digitale marketing na de pandemie: persoonlijk contact en data


ITdaily.

Nu we langzaam uit de coronapandemie lijken te komen, krijgen we een beter beeld over hoe de toekomst op digitaal marketing gebied eruit gaat zien. ITdaily. beschrijft hoe deze digitalisering in een stroomversnelling is gekomen en hoe personalisatie en data daarbij een belangrijke rol zijn gaan spelen voor klantenbinding.

Leestijd: 8 minuten

Marketingkansen voor meeting- & eventlocaties in Nederland na coronacrisis


Venue Marketing

Interessant onderzoek onder event locaties door Stijn Oude Vrielink van Venue Marketing. Vlak na het uitbreken van het virus in ons land ondervroeg hij locaties wat voor kansen zij zien na de coronacrisis.

Leestijd: 6 minuten

Impact van de coronacrisis op zoekgedrag: 5 trends & de gevolgen


Frank Watching

Welke invloed heeft de coronacrisis op het zoekgedrag? In dit artikel een aantal trends, zoals digitalisering, hoe we daarmee verder gaan en een advies voor de toekomst.

Leestijd: 6 minuten

Zó maak je het ideale marketingplan voor jouw locatie


Venue Marketing

Het afgelopen anderhalf jaar heeft veel veranderd. Zo ook bij congres- en evenementenlocaties. De marketingcyclus ziet er anders uit, opdrachtgevers oriënteren zich sneller en nieuwe kanalen bieden zich aan. In dit artikel lees je hoe je een goed marketingplan schrijft voor jouw locatie.

Leestijd: 6 minuten

Waarom je in tijden van crisis niet moet bezuinigen op marketing


Marketingfacts.nl

Nu de maatschappij en de economie door het coronavirus vrijwel tot stilstand zijn gekomen, stoppen veel merken hun mediacampagnes. Maar daar kan juist een stevig prijskaartje aan hangen, beargumenteert Rob Revet (FNDMNTL) in deze blog op Marketingfacts.

Leestijd: 12 minuten

5 Tips voor B2B Marketing in een economische crisis


VeldMerk

Deze inmiddels klassieke marketingblog van Jos Veldwijk over marketing in een economische recessie stamt uit de vorige recessie, van 2012. De inhoud is nu weer akelig actueel.

Leestijd: 6 minuten

Houd deze pagina in de gaten, we vullen hem regelmatig aan met nieuwe marketingblogs.